شهزاده و کتاب سرنوشت

فرهنگ و فرنگيس در جستجوی کتابی هستند که تمام رازهای « کاخ سینا» در آن کتاب نهفته است. کتابی که نویسندۀ مشخص ندارد. در ادامه داستان «فرهنگ» و « فرنگیس» میخواهند این  کتاب را پیدا کنند و از رازهای نهفته در این کتاب باخبر شوند.

دانلود رایگان

 

SKU: ACKU#0040 Categories: , ,

Description

داستان درباره  رازهاى نهفته در شهر كاميان است كه چی گونه ساحره‌ها در آن جا زندگى مي‌كردند و همچنان «فرهنگ» و «فرنگيس» از جمله كركترهاى مهم اين داستان هستند. این دو کرکتر با هم خواهر برادر هستند، اختلاف نظرهای زیاد باهم دارند ولی هم  این اختلاف نظرها و دیدگاه‌های متفاوت نمی‌تواند در رابطه عاطفی شان تاثیر منفی داشته باشد. همدیگر را دوست دارند.  «هرا» از کرکتر های دیگر این داستان است. او پرچم دار دربار است، همیشه تلاش می‌کند که قانون و مقررات در  کاخ  شود. هرا با رفتار خوب خود، الگوی وفاداری است. او به شهزاده ها وفادار است و نمی‌خواهد که خطری متوجه شهزاده‌ها شود.

فرهنگ و فرنگيس در جستجوی کتابی هستند که تمام رازهای « کاخ سینا» در آن کتاب نهفته است. کتابی که نویسندۀ مشخص ندارد. در ادامه داستان «فرهنگ» و « فرنگیس» میخواهند این کتاب را پیدا کنند و از رازهای نهفته در این کتاب باخبر شوند.

دانلود رایگان

 

مشخصات

شهزاده و كتاب سر نوشت

گزیده نخستین دور جشنواره ادبیات داستانی- داستان کودک و نوجوان «توانا»

نویسنده: فریده محبی

ناشر مرکز معلومات افغانستان ACKU

نوبت چاپ: چاپ اول، ۱۳۹۸

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “شهزاده و کتاب سرنوشت”

Your email address will not be published. Required fields are marked *